Sunday, September 6, 2009

baju dah masam tak berjemur

Tak tahu aku nak simpulkan diri aku ini sebagai dingin teknologi atau jakun internet atau sangat tak polular. Sehari-hari aku buka Facebook, Blog( selalunya tak ada post baru pun nak post,jarang blogwalking)dan buka email.Within 30min to 1hour, aku dah selesai.Zaman2 awal masuk dulu, semua benda aku teroka.Sekarang aku dah mula hilang interest kat internet.MAcamana aku boleh ngadap sampai 6-8 jam dulu2? Tak la misteri sangat.

Kendian aku masuk youtube, buka Nighiga dan Smosh dan onemanga(yakitate japan!). Aku masih boleh duduk kat meja mengadap laptop sampai laptop muak mengadap aku. Now i know the reason behind baju tak berjemur dan Cikgu Siti balik dari Kota Bharu dengan perasaan macam nak naik hantu.

Ayat hot beliau, " buat la macam ni, esok2 suami ketuk kepala dengan periuk"

tergamak suami aku?

notakaki: esok2, siap la anak pompuan aku, akan aku ulang balik ayat mak aku tu kat dia sampai berdarah telinga.memang tu line nenek aku kat mak aku mase dia bujang2 dulu..

believe me y'all..here IF MOVIES WERE REAL..LOL



and..

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails