Thursday, October 1, 2009

message kakak dalam kelas

kakak aku yang nombor 4 berdEGREEkan Accounting tapi berMASTERkan TESL..

semenjak balik daripada cuti raya, aku dapati pembelajaran subjek akaunting semakin menyeksakan dan perit sungguh (dan ko sekarang bukan study tapi blogging,tak sedar diri!)..sampai satu tahap,aku rasa nak nangis je dalam kelas tu..tapi aku tahan..kang jadi haru pulak lencun masa lecturer tengah mengajar.

dalam tahan sebak dan menerima informasi yang aku memang tak leh nak digest,aku message kakak aku( sila jangan tiru,dis is a bad doing!)

" Accounting is so hard!! this is the point where i regret every decisions and steps i made :( ". Sent.

Selang 15 minit..masuk massege dalam inbox.Read.

"Accounting is pure bore. Boring!"
sambil lecturer masih bebel didepan,hati aku menjadi saru(hopeless feeling)dan menjerit kuat and wonder what happened to

"its ok adik..u can do it!! i believe in u!! gambate!!.."

or something like that?..but still, it bring laugh at the end and dry the tears..*grin*..

at least we agree on one thing..BORING!!

3 comments:

Mrs. Daniel Johns said...

hahahahhaha...

timmitimma said...

somehow i find acct interesting..xtau knp.haha

tp tu la ko,sape soh x amek je kusus masak2 dlu.LOL;P

aida cy said...

mak tak bagi la jajan..hish..hikhik

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails