Monday, March 15, 2010

1respond=4possibilities

selalu aku main tegur je sapa2 yang aku nak..be it kawan @ lawan @ strangers. Satu kelas Business Ethic yang panas sebab air-kon tak jalan.

Aida : hi, hari ni ada presentation ke?

stranger tapi classmate : tak ada..kenapa? ( die punya tanda tanya tu boleh jadi dua : 1) "kenapa tanya ada presentation tak?" 2) "kenapa cakap dengan aku?")

Aida : lawa hari ni..hehe..ingatkan ada presentation (senyum lebar)

stranger: hee..he

tak sangka aku mulut aku boleh reply dengan bodohnya soalan kenapa dia tu..WTH aida!!!.
lepas die buat muka senyum tak lalu baru aku perasan yang ayat " lawa hari ni, ingatkan ada presenation" aku tu boleh dibaca dengan 4 kemungkinan.

1. muka awak lawa. yang ni versi ikhlas

2. baju awak lawa. yang ni versi ikhlas dan yang ni la intention sebenar aku yang tulus ini.

3. selalu kau hodoh, tapi hari ni cantik..mesti ada presentation kan? kalau tak kau takkan pakai cantik2@ lawa2 punya.versi sindir maha busuk hati.

4. saya saje je nak tegur awak sebab saya tak ada kerja. Kawan saya pegi toilet dan saya tak kenal classmate yang lain. versi loner..

kenapa la aku gatai mulut sangat nak tegur sister tu..dah la bilik tak ada aircon panas semacam..tak ada shut up ke dalam vocabulary otak aku? kalau sister tu ada abang hensem menepati citerasa aku camne? restu keluarga penting oo..

inilah yang orang kata " terlajak perahu boleh diundur, terlajak kata buat dek sudey~"..hehe

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails