Wednesday, August 4, 2010

Do we shit ourself?

OK, sebelum korang ingat aku nak buka cerita tentang 'kisah saya berak dalam kelas' zaman sekolah rendah dulu, sucikan minda korang..Sow-rie..I bukan macam korang yea..tak cool betul berak dalam kelas then kena pinjam seluar sukan kawan yang sama saiz..hoho..did I ring anyone's bell? em? manal? g-ha? mengaku je la..

Anyway, hari ni we had our quiz. The 1st quiz for this sem, subject Business Finance. Yo, kalau kau amik accounting kat UIA, korang tahu la betapa killernye subject ni. Saban sem, ada la dalam separuh populasi penduduk kelas yang fail. Kalau pun lulus, survive2 atas air je. Korang dah boleh bayang betapa seriusnya suasana pada waktu tu?

Ok, bukan classmate aku..aku main google je ni :p..Pegawai peperiksaan pun bukan

Nak tengok satu muke senyum pun susah. Kalau kate ade sorang budak buat lawak bodoh kehapa, memang kena bantai. Tak pon kitorang stare ramai2 sampai ko rasa macam serba salah. Ko rasa ko tak zip seluar pun ada. Ha..camtu la tahap keseriusan waktu itu.

Lunch hour tiba (ya! kami quiz masa lunch :( ) dan assistant lecturer masuk dengan tahap keseriussan yang matching. Kertas diedar.

Ha..time ni otak aku dah tak peduli kiri kanan..formula..formula..
That time ko boleh tengok la muka sorang2 berkerut. Worse, ada yang ' Wat the heck? tak penah belajar pun part ni..'


Habis edar semua kertas soalan, beliau, the petite lecturer assistant berjalan megah kedepan. Dengan muka berlagak aku-da-amik-subject-ni-dan-aku-da-lulus-ko-belum punya type (ke perasaan aku je?!).

Then dia buka mulut, ayat wajib kalau nak start quiz atau exam. Cuma yang ni lain sikit. Sikit tapi besar impaknya bagi aku.. Relax je butir2 warning datang dari mulut kecil beliau.

 " please, no 'shitting' "

Silence. Awkward stare from the class. Not for long!!

Oh God, daymn aku gelak gila2. The boys even bisik dengan kuat "shitting!".."shitting!"

What kind of rule?, 'no shitting, or else you can be expelled'..ngeh..ngeh..ngeh..

 And that's how I forgot all the formulas and jalan kira for Time Value of Money during the quiz this superb*rolling eyes* afternoon. Thanks to the lawak bodoh n gelak maut aku. That's the real  Sh*T!!

but still, no shitting!! hahahahahahahahaha *guling2 atas lantas sambil ketuk2 kepala*

1 comment:

fatihah said...

i was like.."ok.what the fish with shitting???" then, i just realized that she actually wanna said "cheating"! gosh! that was soooooo sinful okay!!hahaha..btw, when i come back, i wanna buy shawl n inner from ya!hehe*perlu ke ckp ni kt cni.ah,whateva*

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails