Saturday, November 21, 2009

bersalin dan single

When you are still single, ur future might be only at getting boyfriend.Or, paling tinggi it concerns mostly on marriage and husband. Further, kids.

Tapi, last week, Manal buka satu blog seorang lady menceritakan detik-detik cemas beliau during birth delivery. Satu perkataan je yang mampu aku keluarkan. Tough Si*t.

Sukar aku nak bercerita betapa ngerinya apa yang aku baca.Tang bab air ketuban,berak,teran dan sebagainya.Tolak tepi kenyataan beliau how beautuful it is bile dah tengok her baby.Not mine pun. Takut!! tak tau la sebab that lady is so damn good in her writing atau dia buat2 cerita tok takutkan gadis naif dan suci macam aku ke apa tapi mulut aku nganga dowh masa baca tu. Telan air liur pon bunyik. Gulp.

Malas aih nak pikir hal kawin ke hapa dah.

Tabik hormat kepada Ma, kakak aku dan golongan ibu-ibu lain ( yang choose to produce, give birth and keep the baby only. JAngan main2, kalau ko baca surat khabar, tahu la~ NAuzubillah)

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails