Saturday, November 28, 2009

Daddy's..daddy's cool~

Maap semua..dua tiga post akan datang, mungkin bekisar besarnya berkenaan keluarga aku..bukan kolej seperti kebiasaannya

Iyolah..sokarang ni cuti semester dan tengah kat kampung..mesti terpengaruh jugak I kan?kan?kan?

Cerita HIndustan dengan keluarga aku dah macam kawan lama dan karib keluarga ..kami semua ni aku kira menyahut seruan kerajaan untuk lebih 1Malaysia. korang teka je mana2 scene atau perkataan Hindi daripada filem2 Shah Rukh Khan seperti Kuch Kuch Hota Hai ke, Dilwale Dulhania Le Jayengge, Yes Boss dan sebagainya. Kombang lobang hidung Gonvinda melihatkan resultnya.9.9999/10

Sanggam, Bobby tu dah jadi makanan dating ma dan abah aku dah zaman cintan cintun dulu (selain aktiviti surat menyurat surat tidak rasmi)

Abah memang jarang tolak hindustan zaman dulu2. Tapi semenjak ada ramai pelakon baru ni, abah dah kira tawar sikit tonton Hindustan. Aku ingatkan memang resam orang tua2. Mahu lebihkan hal2 agama daripada hal duniawi dan lara ni..menari-nari,tukar baju paling kurang 6 kali,rapat2 kongsi nafas, bergaduh dan sebagainya. Takut amalnya terbengkalai gamaknya. Tanggapan aku hanya itu. Until..

petang tadi Panggung Sabtu di hari raya qorban.

abah aku bergegas laju ke menuju ke ruang tamu rumah dari dapur. Dia berhenti sat tengok scene hero dengan hheroin bertentang mata dalam black out. Tak duduk pun, dia blah sambil mulut 'jebeh'.

Abah : tok best lah crito nih

aku: bakpo (kenapa) bah?

Abah :Hero lagi lawa daripada Heroin. Heroin tok comel.

kesian Industri Hindustan kalu bergantung pada rupa bah. KAjol dan MAdhuri Dixit keno cucuk botox banyak2 so dat dia tak tua..that's a real heroin should to survive the industry. at least, through abah's eye..hehe

notakaki: mak lawa= anak cantik..lalalala~

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails