Thursday, January 28, 2010

micheal bubley

i just havent met you yet

tak tahu kenapa lagu ni yang selalu dimainkan kat Astro pada aku is full off optimistic aura..especially for those who are single like me,manal,jaja, many others alike..

somehow macam salahkan takdir pulak..yealah..bukan tak nak berpasangan tapi dah tak jumpa..nasib..

maybe dat's element yang meringankan beban kita or aku daripada the fact dats 'BAKAL SUAMI AKU BOLOM ADO LAGIKK!!!' freak..

apepun, aku pn masih muda. tapi muda bukan selamanya dan aku tak rasa umur adalah ukurannya.Sekurang-kurangnya tidak lagi sekarang. nak kawin~

ini adalah entry paling gatal aku..suka hati aku la, blog aku kan.. :P

kalau esok umur aku da naik, masih belum ada rezeki pastu ade pulak mak cik2 gatai mulut nak tanya " tak ada orang lagi ke?" dan ayat2 mangkuk hayun yang seangkatan dengannya..aku upah je



plus



dan nyanyi lagu tu dalam 5,6 round..hamik kau mak cik cibuk sal orang..kalau nak hulur anak lelaki kat aku orait gak~ huh!

3 comments:

husna banana said...

haha lek Da...
cari skandal dulu...
nnt baru pilih..
pedulikkan makcik2 itu..yeah haha
anyway, xde ke mat2 kulit glp kt sne? ke mu da tuko taste? :D

fatihah said...

hurmm..mg nk mat saleh dop??aku ngn muz bley tlg usha.hahaha

aida cy said...

tak nak la mat salleh aussie..aku nok muke melayu je..
kang bowok lari anak aku suseh plk..
kalu die ngandung tak pe gok..ye dok?

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails