Thursday, February 4, 2010

bila cili ialah tempe

petang ni aku sakit perut yang amat sangat walaupun dah meringkuk kat atas katil

sangat..sangat sakit

aku rasa dah tiba masanya aku cut dose makanan pedas aku.makan cili macam makan tempe,tu la masalahnya..

super scary bila kau punya perut sangat sakit sampai sakit kepala , kaki+tangan menjadi sangat sejuk dan kau punya period dah habis last two week:bukan senggugut. Aku dah muntah satu round untuk menambahkan fakta scary.

Aku malas nak jumpa doktor..malu kiranya dia cakap perut aku masuk angin je walaupun aku rasa dah nak mati tadi

aku dengar antara kematian yang terlepas seksaan kubur ialah mati sebab sakit dalam perut. Aku harap jugak kematian aku sok seindah para syahid tapi untuk waktu sekarang besar lagi harapan aku nak hidop..

ADEHH~~ (-.-')

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails