Monday, February 8, 2010

Kalah bukanlah apa2..aku orait~ je (n_n)

malam tadi el-guaje kalah

leading pada mulanya tetapi kalah pada penalty.

tapi aku still gembira sebab orang kata penalty ni luck aja.

tak ada luck tak apa, jangan tak ada skill..hehe.

mana bley team aku tak de skill..hapa da..bukan team aku namanya tuh

fuck-ta (cool tak aku? ;p)

1. manager al-guaje hari tu pakai baju tok (jubah buat semayang) kaler putih manakala aku pakai kaler oren. Tapi kami sama2 bengang bila team Al-Guaje ditaras betis mereka macam main chopstik tu..tap!tap!tap!..tapi aku tak bengang sangat.Namanya bola sepak.Kalu nak 1000% adil, main catur la, boss.

2. tangan aku n gira merah tepuk2 tangan sokong team fav. penonton tak ramai, aku kena tepuk kuat2 supaya bunyi macam (>.<) ramai,kasi naik darah muda ayam jantan diorang tu.

3.sepakan penalty pemain harapan, Anep dan Arsyad tak masuk gol ,frust menonggeng.

4. Sailang( yg kalah dengan Al-Guaje masa saringan) dan Team Gaza adalah sahabat seteru.

5.Sailang dan Team Taza=forth year,
Al-Guaje = 2nd year ( batch haku tu)

6.Assistant MAnager yang rambut kerinting,seluar short petak2, mengorat kawan aku bagai nak rak dan aku rasa nak lempang je mamat tu..tapi aku biarkan je..

7.keputusan : most shooter- remy ( Sailang)
1st place -Team Gaza
2nd place -Al-Guaje
3rd place -Sailang

notakaki: nak je aku jerit kat MC malam tu "shut the h**l up!". cakap macam orang tak ada iman. tak insani lansung.

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails