Monday, November 8, 2010

Aku nak saman Achik


Ni aku nak berkongsi kemarahan dan ketidak puasan hati aku nih.
kalau korang budak Kuliyyah of Economics and Management Science kat UIA korang tahu la betapa bengangnye aku.

Korang teka aku kat mana?
Aku kat LAB ECONS
adakah aku patut berada disini dikala musim2 exam dan sedangkan aku ada wireless kat bilik?
TIDAK!!

Tapi yea aku masih kat lab..blogging dan web browsing.
kenapa?
Kerana ACHIK!!!
ACHIKK!!
bukan arwah Achik spoon(AL-fatihah), ni
Achik Photocopy and Printing Centre.

Achik Photocopy and Printing Centre

Patutnya pukul 2.30 dah bukak boleh la amik ketas aku fotostate tadi, tapi tak. Katup rapat dengan pintu besi. Tak pasal2 kena tunggu mende alah ni bukak.

Nak kata pegawai kerajaan,tak. Kedai persendirian, swasta. Patutnya tinggi la sikit  motivasi nak keje.
Tutup kedai untuk lunch, awal..sharp..
Bukak lambat haremm..kol 3.30petang belum bukak.
5.30 dah nak tutup.

computer 2 bijik untuk print, masyaAllah..virus!!!
nama je sume ada, trojan,worm,siti,minah,ahmad..ada semua!
menjahanamkan pendrive budak2..cucuk sekali je,habis jadi shortcut
short curcuit tol la lu computers Achik

Geram tahu tak, geram!!
mentang2 bergantung hidup kat sana untuk photostate..

boleh saman tak Kedai  Achik Photocopy and Printing Centre ni?
sapa yang sudi jadi lawyer aku?
comfirm kite menang..
jangan risau, aku mesti bayar ribu-ribu punya....
RUPIAH.

*****************************************
ok, *jenguk kat luar lab*..
tak bukak lagi.................serius aku nak saman.
Aku tak pernah seserius ini.


WARGGHH!! MARAH



2 comments:

Anonymous said...

sabar aida sabar..
buang tenaga je marah kat achik tuhh..
banyak2 ber-istighfar ..
nnt dapat pahala lebih time2 exm :)


-manal- (aku malas nak sign in)

Cerah Jeff said...

aida,buke achik spoon,achik spin
(' = .=)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails